یکی از کاربردیترین کالاهای تولیدی خواب، لحاف لایت (Light) است که با نام لحاف سفید نیز شناخته میشود. از لحاف لایت برای پرکردن ملحفه و روتختیها استفاده میشود. همچنین میتوان آن را بهترین جایگزین برای لحافهای اسپرت دانست. در ابتدا این لحافها در رنگ سفید و بدون هیچ مدلی روی آنها تولید میشدند؛ اما امروزه میتوان آنها را همراه با کاورهایی در طرحها و رنگهای متنوع تهیه کرد. تولیدکنندگان با توجه به سلایق مختلف، نمونههای رنگی از این لحافها را تولید و به بازارهای فروش ارائه میکنند.
افراد علاقهمند به تغییر دکوراسیون میتوانند با خرید لحاف سفید خریدی مقرونبهصرفه داشته باشند، زیرا در هنگام ایجاد تغییر دکوراسیون و مدل میتوان تنها با خرید کاور جدید برای لحاف لایت تغییر را انجام داد.
از دیگر مزایا لحاف لایت میتوان به کمحجم بودن و اشغال فضای کم اشاره کرد. بسیاری از افراد بهدلیل نداشتن فضای کافی در منزل، همواره مشکل استفاده و نگهداری از برخی کالاهای خواب را دارند. اما این روتختی بهدلیل اشغال فضای کم، مشکلی برای منازل کوچک ایجاد نمیکند.
بهدلیل جدابودن لحاف برای کاور مختلف، شستوشوی آنها با مشکلی روبهرو نمیشوند. پس به هنگام کثیف یا لکشدن کاور میتوانید به راحتی آن را از لحاف جدا کنید و بشویید.
تعویض کاورهای لحاف لایت به آسانی انجام میشود؛ زیرا کاور آن جدا از لحاف است و فقط کافی است که کاور لحاف را جدا کرده و کاور دیگری جایگزین آن کنید.
یکیدیگر از مزیتهای این لحافها ضدحساسیت بودن آنها است. برخی از لحافها بهدلیل بافت و مواد بهکار رفته در تولید آنها باعث ایجاد حساسیت میشوند که لحاف لایت از این قاعده مستثنی است.
جدابودن کاور از لحاف و هزینه مقرون بهصرفه خرید این لحافها، این امکان را میدهند تا افرادی که به تنوع علاقه دارند از آنها استفاده کنند.
طول عمر لحاف لایت زیاد است و نیازی نیست تا بعد از مدتی آن را تعویض کنید. ماندگاری بالای آن، امکان صرفهجویی در هزینهها را به شما میدهد.
حوله تبلیغاتی مسیری بسیار عالی در جهت افزایش مشتری می باشند. زمانی که حوله های تبلیغاتی یک کسب و کار در جامعه و در دسترس عموم افراد قرار می گیرند، همیشه در ذهن مردم باقی خواهند ماند و نتیجه این است که احتمال خرید محصولات کسب و کار مربوطه را افزایش دهند. هدایای تبلیغاتی یک نوع بازاریابی ظریف و موثر می باشند بدون اینکه مشتری را تحت فشار برای خرید قرار دهند.
یکی از مهم ترین عوامل ارتباط با مشتری ایجاد یک پایگاه امن برای وی است که بداند همیشه می تواند بر روی محصولات شما حساب کند. یکی دیگر از نتایج این کار این است که مشتری بیشتر راغب می شود محصولات شما را به نسبت رقبایتان خرید کند. از طرفی هم حوله یک نقش ضروری در خانواده دارد و اهدای آن به مشتری باعث می شود تا همیشه در ذهن خود جایی برای کسب و کار شما داشته باشند.
![]()
![]()
![]()

انتخاب کالای خواب مناسب، مانند تشک، بالش، و پتو، نقش بسیار مهمی در ایجاد محیط خواب بهینه دارد. تشک های طبی با ویژگی هایی مانند پشتیبانی مناسب از نقاط فشاری بدن و مقاومت در برابر آلرژیها و باکتریها، به بهبود الگوی خواب و کاهش دردهای عضلانی و مفصلی کمک میکنند.
اهمیت داشتن یک تشک خوب
مهمترین جزء اصلی کالای خواب تشک است ما می توانیم با بالا بردن کیفیت تشک میزان بهره برداری در خواب را نیز افزایش دهیم در واقع ما با استفاده از کالای خواب خوب می توانیم به استراحت کامل رسیده و روزمان را با نیرو و انرژی مثبت آغاز کنیم . تشک خوب می تواند باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف مانند کمر درد ، بیماری پوستی ، سیاتیک و... شود لذا ما باید همیشه به این موضوع توجه خاص داشته باشیم که با خرید یک تشک خوب سلامتی خود و افراد خانواده خود را تضمین کرده ایم .

یکی از مهمترین مزایای حولههای برق لامع – آشنا تجهیز، استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد که دوستدار پوست شما می باشد .
این حولهها با استفاده از نخ 100 % پنبه خالص تولید میشوند که دارای ویژگی ضدباکتریایی ، ضد قارچ ، جذب بالای آب و دو رو آبگیر بودن هستند. همچنین دوخت محکم و طراحیهای مدرن این حولهها ، رنگبندی بسیار بالا ، تنوع مدل و تنوع ابعاد از ویژگیهای حوله های برق لامع می باشد . حوله برق لامع با توجه به قدمت و سابقه تولید قدیمی ترین برند موجود در بازار ایران می باشد .حوله های ما دو رو آبگیر هست ، هرگز پرز نمی دهد
حوله های برق لامع – آشنا تجهیز با نخ شانه شده تولید می شوند، که عمل شانه باعث گرفته شدن ناخالصیها و الیاف بسیار کوتاه پنبه گردیده و در نتیجه نخ بسیار مرغوبی از نظر لطافت، تمیزی، شفافیت و مقاومت را می توان از آن تولید نمود.